Kvällen

Tittade på klockan nyss och insåg att jag ska ju upp om ca 4 timmar! -Helt sjukt. Så nu är det verkligen dags att gå och lägga sig. Har hunnit med en hel del den här kvällen, varit i stallet, haft en roadtrip, handlat, tittat på massa tv serier, tjockat mig med godispåsen, för att sen ha lärt mig att shuffla (hyffsat? hah..), tittat ut vilka aminosyror och proteinpulver jag ska klicka hem, och tittat över veckans gympass! Kontraster? ;)
Aja nu ska jag gå och ha en dejt med min kudde, väntar även på att P ska skicka över alla filmer som jag spelade in på SHM igår så att ni kan få se dem också! Imorgon blire skolan, ska prata med SYV och sen ska jag till ponnyn, kanske även ner till gymmet en stund om jag inte slutar allt för sent! update!: liten påminnelse till mig själv, har ju Shelly imorgon också (jag höll inte alls på att glömma de nej nej....)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback